מקומות שלא נרצה לפספס בקיסריה

דה מרקר
ROYAL GYPSY – השינוי מתחיל מבחוץ
המותג הוותיק רויאל ג'יפסי מציע ללקוחותיו שמלות וג'לביות עם ערך מוסף. הדגמים מוטענים בתדר שמטרתו לגרום לכל אישה להתחבר למלכה שבה בכדי לגרום לה להרגיש יפה ובמיטבה.
רקע: מיכל מונקה, מאושיות תעשיית האופנה בישראל, פעלה כסטייליסטית ומפיקת אופנה
בקטלוגים וקמפיינים בין לאומיים מעל 20 שנה. בשנת 2010, בעקבות חלום ישן והידיעה שבקרוב תהפוך לאמא, החליטה להמציא את עצמה מחדש ולהשיק מותג שיאפשר לה לשלב בין אמהות לאופנה בשילוב הנסיון שצברה. "כשלקוחה יוצאת מהסטודיו אני רואה אישה חדשה, שיצאה לחופשי. גם בשואו-רום שלי קיימת אותה אנרגיה שמאפשרת פתיחות, ומשרה אוירה של חופש וחיוביות"
אישה בשמלה כחולה
מיכל מונקהצילום: מירי ביטון
על המותג: "במסגרת עבודתי כמפיקת אופנה, נסעתי שנים רבות ברחבי העולם ונחשפתי לתרבויות שונות אשר השפיעו על עיצוביי", מספרת מיכל. את רויאל ג'יפסי הקימה בתקופה בה חיה בגואה שבהודו. הליין כולל שמלות נוחות ושיקיות, שמחמיאות מאוד לגוף הנשי, עשויות מבדים רכים ומלטפים. העיצובים מותאמים לכל אירוע ושעה ביום: החל משמלות לחופשה, חוף ים, עבודה, ארוחת ערב וגם שמלות ערב לאירועים מיוחדים.
בשמלות משלבת מיכל סמלים מקודשים מתרבויות עולם עתיקות מתוך האמונה שבגד הוא הרבה מעבר לכסות פשוטה. הן מיוצרות מבדים שונים בחלקם אקולוגיים וטבעיים, אליהן מצורפות תעודה המפרטת את משמעות הסמל והבחירה בו.
אישה בשמלה לבנה
צבעוניות הקולקציה מגוונת ובה תמצאו צבעים קלאסיים בצד צבעים עזים ודרמטיים ושילובים של עיטורי זהב וחרוזים בעבודת יד. הליין כולל גם תכשיטי מנדלות וסמלים מיוחדים שמותאמים בשלמות לבגדים
הסטודיו של מיכל בקיסריה פתוח ללקוחות במהלך השבוע לפגישות סטיילינג אישיות בתיאום מראש. בימי שישי הסטודיו פתוח לקהל הרחב ללא תיאום
אל תפספסו: "את היכולת ליצור שינוי אמיתי מבחוץ. אני נדהמת בכל פעם מחדש לראות את הבעת הפנים המשתנה של הנשים שמודדות את השמלות, כאילו הן רואות את עצמן במראה בפעם הראשונה. זה אפשרי ללבוש נוחות ולהראות שיקית וחושנית. לא חייבים צמוד. כשהן מתחילות לרקוד אני יודעת שהצלחתי. אני מקבלת אין ספור הודעות מנשים שחוות את הקסם הזה, החיבור עם המלכות שבנו. לפעמים זה יכול להיות מסע שמתחיל מבחוץ, נוגע עמוק בפנים ומשנה עולמות. אני מאמינה בכל ליבי שכל אישה יכולה וזכאית להראות ולהרגיש יפה מבלי להתאמץ. אני מרגישה ברת מזל שאני יכולה ליצור כזה מרחב, ומחויבת להמשיך ולהגדיל את המעגלים הנשיים האלה כל עוד אוכל", מבטיחה מיכל.
Royal Gypsy
טלפון: 054-433-5513
הסטודיו פתוח בימי שישי בין 11-15, בימי השבוע בתיאום מראש